Propozycje banera forum

Re: Banner Pomoc.

Postprzez mrmatrix227 » 07 lis 2010, 19:08

Obrazek[img]
mrmatrix227
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 paź 2010, 17:49

Re: Banner Pomoc.

Postprzez kubisz » 07 lis 2010, 19:22

Kurczę no, podoba mi się to :git: Już poprzedni - z postu wyżej - miał potencjał (chociaż było za dużo niewykorzystanego miejsca), a tej jest świetny. Może do trzech razy sztuka? ;) Potem możemy sobie podyskutować nad odświeżeniem wyglądu forum.
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 9821
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin

Re: Propozycje banera forum

Postprzez mrmatrix227 » 07 lis 2010, 20:00

Cieszy mnie ze sie podoba, jak ma ktos jakies pomysly co mogloby sie na nim znajdowac to prosze pisac, moze cos sie przyda, nastepnie wybierzecie najlepszy i popracuje nad nim dokladnie i na swieta prezent jak znalazl.
mrmatrix227
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 paź 2010, 17:49

Re: Propozycje banera forum

Postprzez kubisz » 07 lis 2010, 20:08

Pamiętaj, żeby nie było przerostu formy nad treścią. Ja bym jeszcze dodał do tego ostatniego projektu jakiś mały napis "Forum modelarskie" i byłoby ok.
Avatar użytkownika
kubisz
Moderator
 
Posty: 9821
Dołączył(a): 30 maja 2010, 20:50
Lokalizacja: Będzin

Re: Propozycje banera forum

Postprzez Tomek » 07 sty 2011, 15:01

W ciągu krótkiego czasu ukazuje się kolejny fajny model... Razem z Kubą mamy propozycję ustanowienia graficznego symbolu naszej grupy sklejaczy Humvee's: rozradowanego gościa w potarganych portkach i dziurawych butach, za to z nowym modelem pod pachą...
Aliena nobis, nostra plus aliis placent ...
Tomek
 
Posty: 427
Dołączył(a): 07 cze 2010, 20:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Banner Pomoc.

Postprzez slawo » 06 sie 2011, 18:56

mrmatrix227 napisał(a):Obrazek[img]

Podoba mi się ten banner. Fajny pomysł z dog-tag'ami. Tak sobie pomyślałem, żeby te dog-tag'i przesunąć trochę na dół i napisać link naszego forum. W miejscu "humvee" byłby właśnie jeden dog-tag. Ot taka luźna propozycja i moja spekulacja :gut:
Obrazek
Avatar użytkownika
slawo
 
Posty: 708
Dołączył(a): 14 kwi 2011, 10:26
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Propozycje banera forum

Postprzez guru43 » 26 mar 2012, 08:10

Pomysł mrmatrix227 bardzo mi się podoba, fajny pomysł :git:
Avatar użytkownika
guru43
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 mar 2012, 20:11
Lokalizacja: Żyrardów

Poprzednia strona

Powrót do Komunikaty i zmiany na forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość